hejdå livet



Tror bestämt att jag var jättesomrig idag?!
Fastän jag typ inte gjort något, var barnvakt åt Enya(1½ år) imorse då hennes mor, Linda, som är höggravid med nästa behövde åka in till sjukan för att kolla upp något, trevlig pingla den där lilla flickan!
Lärde henne idag att säga ÄLG och peka på älgen på ett bordsunderlag vi har med massor av svenska skogsdjur.
Sötast på jorden när hon inser att jag blir ÖVERLYCKLIG när hon säger älg så hon fortsätter skrattandes att ropa ut "ÄJL ÄJL ÄJL ÄJJJJJL" ack ack sån söt flicka den där :3
Fick ett meddelande på min dator nyss att en hårddisk kan "fail" när som helst, KUL.... så jävla kul.
Fan gör jag för fel med datorer egentligen?
D.Ö.D.A M.I.G S.N.Ä.L.L.A
Långsamt också helst!!!!
ps klottrar sönder min musmatta/mattebok hehe


Kommentarer
Postat av: Sara

Ahmen min dator brann upp pga för mycket damm! KÄNN PÅ DEN DU!

2011-04-22 @ 14:23:15
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0