-



Har bestämt mig!
Ska börja träna och äta nyttigare, för jag sköter verkligen inte min kropp...
Och detta ska jag inte göra för att "jag är tjock" etc etc utan för att jag inte tar hand om min kropp och typ sakta förmultnar. Jag sitter i sängen hela dagarna vid datorn och äter typ. Tränar aldrig etc etc..
Snart kommer den dagen då jag blir fet och då kommer jag ångra det. Samt att jag inte har någon kondis och världens mest otränade lår & mage haha.
Att jag inte har några muskler i mina armar bryr jag mig inte så mycket om, det är gulligt med svaga tjejer. Men ah, ska träna låren, magen, ryggen och RUMPAN. så! jag ska ta upp min systers Orbitrek elite och köra med den! Sen ska jag sluta äta godis så ofta och försöka undvika att konsumera sådana kopiösa mängder läsk som jag gör h3h3, kanske ett sent nyårslöfte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0