I don't need a boyfriend and I don't need him by my side

Kom hem från ridningen nyss, gott med mat hehe, FUCK YEAAAH.
Känner en förkylning på gång, INTE OKEJ! INTE ALLS OKEJ.
Så jag knarkar c-vitamin och dricker te och håller på så hela tiden.
Ska sova snart också så jag får sova ruset av mig och bli av med förkylningen :c



jaaa.... men en underbar beskrivning som jag förresten kom på om hur jag vill ha min relation med min pojkvän...
Om jag och han är med en av mina kompisar.. När vi säger hej då och typ pussas så ska kompisen vända sig till mig och sen säga "VADÅ ÄR NI IHOP??!?!?!?"
<3
Det ska inte märkas att vi är bf&gf utan bara att vi är BFF typ HAHAHA
men ah..... natti ska bli frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0