Lite fangirlande sådär

Fick igång min TV igen idag, eller rättare sagt, min DVD!
FUCKING FANTASTIC, mitt liv kommer återigen få fyllas till bredden av LOTR, Godzilla och min Slipknot DVD<3
Totaldör jag älskar min tv, jag älskar mitt liv!!!!!!
Nyduschad, nyss målat naglarna, Aragorn i regnet, en kopp svartvinbärste i min ravenclawmugg. Kan livet bli så mycket bättre än såhär?
Jag tror nog inte det, detta är en fin stund, ska cherish it for the rest of my life<3
Åh Aragorns alviska är så sexig, fatta sexy moment, man ba ligger i värsta sammetsbädden med någon grabb, sen börjar han viska sensuellt på quenya i ens öra<3 gaaaahhahahahaaaaaa, förutsatt att man kunde quenya dåra HAHAHA, skulle vara det bästa momentet ever... eller ba "Ae ú-esteliach nad… estelio han. Estelio ammen"
GUD VAD UNDERBART ASDJFSDFJSDAFSJGKDSHKASDGKSKFJSDKJKJJ Quenya & Sandarin är nog världens vackraste språk, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0