DAGEN DAGEN IDAG

Dagens låt: Slipknot - Snuff
Dagens klädsel: Lackleggins, stamkoströjan, I'm on a boat samt min lovely Ravenclaw-halsduk ;u;
Dagens frisyr: UPPSATT
Dagens mat: Snickers forever<3
Dagens drog: måste.... vara...... harry...... potter
Dagens tråkigaste: FICK INTE KÖPA NÅGON RAVENCLAW-ROCK ;___;
Dagens humör: Fanatisk

/  /  /

Vädret utanför mitt fönster: NATT, men varmt
Lyssnar på just nu: brummandet från en fläkt
Igår gick jag och lade mig: elva typ
Idag vaknade jag: blev VÄCKT vid typ åtta :S
Jag har på mig: Lackisarna och stamkostishan
Senaste person som ringde mig: Julia
Senaste person som jag ringde upp: Linus
Senaste person som skickade sms till mig: Pappa
Senaste person som jag skickade sms till: AlKice
Senaste vän jag addade på Facebook: Mona :>
Som addade dig: SIMON ÅKERVALL 
Senaste person som mejlade mig: Seaworld :>
Senaste sajt som jag kollade på: EMOCORE FÖR JAG ÄR SÅ HARDCORE
Ska göra idag: gå och sova :<
Bra eller dålig dag idag? FETT BRA FETT BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0