FML. och lite annat

Fattar absolut ingenting, har sovit två timmar de senaste 38 timmarna eller w/e så man tycker ju att när man går och lägger sig vid elva så ska man slockna totalt. Men nej fan, jag vaknar igen vid två och är aaaaspiggg och skithungrig....
Så jag gick och åt... nu dricker jag te.
Måste raka benen... hatar att ha stubb, känns som om man är så jävla ofräsch liksom. Typ som att "Hej jag har ingen personlig hygien, när du ändå håller på och spana in min stubb kan du ju checka mina svettringar" eller nåt sånt....
Jag funderar fan på att gå ner och rosta en till Pop tart, men jag har bara 5 kvar och jag kommer typ inte få fler förrän i sommar när Arne kommer hem ;___;
Ska be honom köpa med sig jättemycket pop tarts seriöst, så himla gott.
Ehm, köpte ju en parfym dåra, eller ah, min mamma köpte den till mig för jag sa typ att jag behövde ny parfym, vilket iofs är sant, men jag hade kanske inte behövt välja en 68$ killparfym.
Men nu gjorde jag det, jag köpte Chanel Platinum Egoïste som sångaren i (föredetta) VANESSA använder, herr gnekan, Genki han ja.
Alltså... VANESSA är ju ett av mina favoritband liksom och jag har typ haft feta crushen på Genki i snart två år, har fan bilder på honom överallt och typ ett av mina största mål i livet är att åka till Japan och träffa honom och sen ligga. OCh typ förra hösten så hittade jag hans parfym, eller ah den han använder, på Åhlens och blev typ helt kär i den, trodde fan inte att en parfym kunde lukta så sexigt men det gör den verkligen. Så jag har typ obsessat över den aslänge och aldrig köpt den liksom.. Men nu så har jag den så jag är feeett glad.
Aja, ska försöka sova nu fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0