ROCK I FINLAND FML

IGÅRKVÄLL

Kommentarer
Postat av: din solklara favorit aka biffen aka bacchus aka reneé

så jävla kul att du typ inte säger något under klippet utan typ äter, dricker och sjunger. okej.

fast dina videosar är bättre än dina textinlägg.



ASSÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, en kille från ivik (blääää) stod framför mig i matkön idag och han tog TRE slevar kycklinggryta!!!! när han tog sin andra så trodde jag att han var klar så jag sträckte min hand för att ta sleven men då kolla han på mig och skratta och sa något på sitt språk.........fan vad jag hatar honom, ful var han också. man ba aa tja fåru ingen mat hemma eller öser på med krubb här för att vara mätt tills du ska sova så du slipper lida. jävla hora tänk på oss andra liksom som pluggar liksom. VI HAR FÅTT NYA IMPORTER!

nästa gång du gör ett videoinlägg kan inte det bara handla om mig? jag är ju så bra liksom varför inte typ liksom, eller hur? :D OMG, är sjukt sen måste kubba till örby slott för att ta bussen nuuuuuuuuuuuu pok ville bara berätta om min dag

Postat av: Anonym

ps. rip ellinors morfar du var fett söt pok <3

2011-01-21 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0