It's my life

Januari

Var väldigt fäst vid denna herren och gillade sagan om ringen väldigt mycket H3H3


Såg väl ut något såhär, någon söt skillnad ojoj

Februari

Gillade Lady Gaga väldigt mycket, typ... 100% av min tid


Såg ut såhär typ! Rätt snygg om jag får säga det själv ;)

Mars

Åkte till Dalarna I fem dagar och bodde hos denna sötis


Såg ut typ likadan som i februari


Träffade folk!!!


Firade ett år med min älskade Lina<3
Samt meddelade ett av mina favoritband att dom skulle splittras ;<

April

Var rätt mycket med denna pingla<3


Köade fyra dagar till LM.C med Lina, Keeso och Wille hehe yeah

Maj
Kan börja med att jag fyllde år! blev 16!

Var jeffla mycket med mina tjejer och var väl sådär snygg


Var på Rix.fm festival!!


Var på Lady Gaga :) lärde känna min lovely mandy och en jävla massa lil'monsters


Gillade roliga skor<3

Juni

Slutade 9an<3

Var på metaltown med livets fräsigaste brudar


Alejandrovideon släpptes, jag blev klad chey

Erkände min kärlek för denne herren

Juli

Jobbade för skärgårdstiftelsen!!


Gillade Joe ännu mer<3


Blev huggormsbiten och fick övernatta på Sös :(>


Var snygg

Augusti

Var på Meuwcon med Alice och Sparris, vi tänker inte dansa med er och klappa våra händer


Var glad och söt :)


Var i Motala med underbaraste Kosse, Hama och klara<3
Återfann även en kärlek till Korea och nyfunnen kärlek H3H3

September

Såg ut så, så jag var snygg

Var i England med min superbrud Nikki

Oktober

Var fortfarande snygg


Var rätt mycket med denna chey<3 pratade och chillade och var allmänt bäst bara


Blev rätt fäst vid denna karl, eller det blev jag väl i typ september men ändå :<

November

Åkte till Motala igen till mina superdupercheyer<3


Köpte en till get gjorde vi visst :>


Såg ut typ så, klippte lite boulugg HAHAH


Var galet fäst i denna herre :*

December

Två viktiga ljus i mitt liv slocknade när min Morfar och Ville gick bort<3


Åkte till Florida :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0