ångest

Saknar dh så himla mycket, inte själva lanet men alla sc-grejer. det är sån himla najs stämning på såna event och en bara liksom frodas i sc-feels.
så har en sina spelare som en idoliserar i närheten och bara hänger o MYSER i deras närhet. En kanske frågar om en autograf, snackar lite, sen kollar på när de kör matcher.
ÄLSKAR att liksom bara stå o kolla på en match och VETA att ens favoritspelare står bakom en, ugh sen vid stora skärmen så är det söta intervjuer, castersarna får upp stämningen och hela publiken sitter på helspänn och skriker över brood lords.
*nöjd suck* det är verkligen det bästa på jorden o nu måste jag vänta tills december innan jag får det igen. MEN JAG VILL HA DET NUUUUU

jag o Jaedong, fina plutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0