DAGENS

Dagens låt: Alice in Videoland - She's a Machine
Dagens klädsel: Byxor.... cool tshirt från primark
Dagens frisyr: Oduschat
Dagens mat: KAFFE
Dagens drog: Star Trek
Dagens tråkigaste: Måste plugga naturkunskap :(
Dagens humör: Bajsnödig

/ / /

Vädret utanför mitt fönster: Mulet med växlande regn!
Lyssnar på just nu: Alice In Videoland - Addicted
Igår gick jag och lade mig: fyra haha
Idag vaknade jag: 13.00!
Senaste person som ringde mig: Mamma
Senaste person som jag ringde upp: Antonia
Senaste person som skickade sms till mig: Comviq
Senaste person som jag skickade sms till: Lina
Senaste vän jag addade på Facebook: Patrik! 
Som addade dig: Byung 
Senaste person som mejlade mig: Topaz
Senaste sajt som jag kollade på: TUMBLR
Ska göra idag: plugga :c Städa :c
Bra eller dålig dag idag? lite sisådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0