MASSA MUSIK FÖR JAG HAR TRÅKIGT

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.) (Tar alla artister till dom skivor som ligger bredvid mig just nu :))

1. Super Junior
2. UKISS
3. Boa
4. Slipknot
5. Alice Nine
6. B.A.P
7. Lady Gaga
8. Nicki Minaj
9. Katy Perry
10. The Lonely Island

Vilken låt är din favorit med nr 6? No Mercy, One Shot eller What The Hell!
Vilken är din favoritlåt med nr 8? Super Bass och Roman's revenge
Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta? Lost, Pearl, Firework, Not like the movies
Hur många gånger har du sett nr 4 live? tre snart fyra!!!!!!!!
Vilken är din favoritlåt med nr 5? Fantasy och Cosmic World
Hur upptäckte du nr 10? Min vän visade Jizz in my pants för mig!
Vilken är din favoritlåt med nr 7? OJ Americano, Bloody Mary, Paper Gangsta, Electric Chapel, Government Hooker, Paparazzi
Hur många gånger har du sett nr 9 live? 0 :(
Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta? Take me away och Someday ;_;
Viken är din favoritlåt med nr 1? DON'T DON, PERFECTION OCH THE NIGHT CHICAGO DIED
Hur länge har du lyssnat på nr 2? Dedikerat fan: 1 år, lyssnar på dem: 3 år
Till slut, vilket nr är bäst? 1,2,4,7,9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0